19 Haziran 2014 Perşembe

Chicco Yürüteç




Yürüteç kullanmayla ilgili iki farklı taraf var özellikle doktorlarımız ın büyük bir kesini kesinlikle önermiyor kalça gelişimini olumsuz etkilediği yürümeyi geciktirdiğini söylüyorlar. Ben de bir doktor olarak ikilem de kaldım hatta satın almadım arkadaşım denememiz için ödünç verdi fakat biz ebeveyn olarak yenik düştük ve bir yaşına kadar kullandık.Sonuçta kararı siz vereceksiniz ben sizinle yürüteç deneyimimi paylaşmak istiyorum.6 aylıkken başladık ilk bir ay günde bir saat ancak biniyordu toplamda.eşim de ben de yürüteçi aktif olarak kullanmışız ve 9 aylıkken yürümüşüz Allah'a şükür herhangi bir ortopedik rahatsızlığımız da yok bundan da cesaret alarak zamanla istediği kadar binmesine izin verdik 7.5 aylıkken heryere yürüteçle koşarak gidip istediği yere uzanabiliyordu günde 4-5 saat içinde kaldığı oluyordu. Yürüteçten indirip ayakta tutmaya yada elinden tutup yürütmeye çalıştığımızda sinirleniyordu emeklemek istemiyordu çünkü her ihtiyacını yürüteçle gideriyordu. 8.5 aylıkken emekledi.emeklemeye başlayınca yürüteçe ilgisi azaldı fakat kontrol edemediğimiz zamanlar bu sefer biz bindirmeye başladık.yürüme isteği hiç yoktu doğumgününden sonra yürüteci kaldırdım.bebekler 18. Aylık olana kadar yürüyebilir.13.5 ay gec değil fakat yürüteç kullsnmasaydık daha erken yürür müydü ? Şuan herhangi bir sorunu yok inşallah da olmaz. Eklemek istediğim bir noktada erkek bebeklerde yürütecin hiç önerilmediği genital organlara bası söz konusu.
Chicco yürütece gelince normalde fotoğraftakine ek olarak önünde dönen ve ses çıkaran bir oyuncak tablası var portatif olduğu için bize oyuncaksız geldi. Gayet sağlam hiç devrilme veya yamulma olmadı. Tekerlek manevraları güzel boyu üç kademe ayarlanıyor. Oturak bezi makinada yıkanıyor kalan plastik iskeleti de ben küvette duş başlığı ile kolayca yıkıyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder