25 Haziran 2014 Çarşamba

Dr Brown's Suluk






Bahra'm dan 6 aylık olduktan sonra haziran ayına denk geldiği de iyi oldu su vemeye başladık önceleri kaşıkla zamanla  biberonla içirdik. Biraz daha büyüyünce bizim gibi bardakla içmek istediği zamanlar bu deneyimi de ona yaşattık tabi başarı yüzdesi düşüktü. Yaklaşık 6 ay kadar hazır satılan bebek sularının şişesini başarılı bi şekilde kullanması için çabaladım ama olmadı üç delikli ağızdan fazlaca su akıtıyor  Bahra da emdikçe emiyor kontrolsüzce ağzını suyla doldurup tıkanıyordu. Canı sıkılıncada şileyi  ters çevirip koltukları yerleri yatakları suluyordu aynı işlemi biberonla da yaptığı için su içme mevzusu hep konrol ve denetim gerektirdi bizim evde. Neden bu kadar çabsladığımı ve valfli suluğu daha önce almadığımı inanın bilmiyorum. Şuan çok rahatım dr.Brown' s suluk benim aradığım şeymiş. Özel valfi sayesinde çocuğunuz emmeden kesinlikle su gelmiyor ve çeşmeden akar gibi ağzına dolmuyor gayet kontrollü en güzeli de ters çevşrince asla akmıyor tabi tercih ettiğim diğer ürünler gibi buda BPA  içermiyor. 9 aya kadar olan bebekler için farklı uç seçeneği mevcut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder