26 Haziran 2014 Perşembe

Loreal Silver Şampuan

Röfle yaptırdınız (yada evde saçınızı boyadınız)  fönlüyken herşey çok güzel vee saçımıI yıkıyoruz olamaaaaz aralardaki o çiğ sarılar ve turuncular nereden çıktı!!! Hepimizin kabusudur değil mi istediğimiz renk olana kadar kuaföre gideriz ve röfle yaptırdıysanız birkaç ay beklemeniz söylenir. Ben bu gibi durumlarda 1 kutu küllü kumral alıp evde saçımı boyar ve insan içine çıkardım. Bir süre sonra tekrar sarı aşkım tutunca da herşey sil baştan. Bu şampuan aslında beyaz saçlar için ama kimin aklına geldiyse sarı saçta kullanmak iyi yapmış. Şampuan turuncu ve çiğ sarılara platin ve küllülük veriyor. Böylece diğer röfleye kadar zaman kazanmış ve aynayla barışmış oluyorsunuz. Ürünün üzerinde nasıl kullanılacağı yazmıyor ben internette araştırarak kullandım önce bir kere normal şampuanla ardından silver şampuanla köpürtüp 5 dk bekledim belki daha dazla bekleyebilirdim sonuç daha iyiydi ertesi gün bir kez daya uyguladım ve daha platin bir renk oldu. Dikkat edilmesi gereken ürün kıvamlı ve yoğun mor pigmentli bu yüzden çok sık kullanıldığında aradaki platin renkleri morartabilirmiş bence çok sık uygulanmamalı ve iki yıkamadan sonra gözünüze çarpan turuncular varsa boya hibi sadece oralara sürüp 10 dk sonra yıkanmalı . Sarışın alemine hayırlı uğurlu olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder