24 Haziran 2014 Salı

Kryolan Tv Paint Stick Kryolan Supracolor Fondöten



Hepimiz ekran karşısında yada dergilerde gördüğümüz bebek ciltlere sahip olmayı hayal etmişizdir bir kere.Bira araştırıncada porselen makyaj diye birşey olduğunu duyarız.Kryolan bir markadır ve  porselen makyaj ürünleri ne sahiptir.Ben de büyük hayallerle ilk olarak açık renk TV PAİNT STİC aldım 6 yıl önce kullanımı şöyle ; normal bir süngerle sürerseniz güzel kapatıcı özelliği olan sade bir fondoten fakat su bazlı yani ıslattığınızda şişen bir süngerle ıslak olarak sürerseniz çok güzel şeyler çıkıyor meydana kapatıcılık ve pürüzsüzlük  özelliği bir kademe daha artıyor fakat en güzeli ne biliyor musunuz kesinlikle akmıyor sıcal yaz aylarında bile ..üstelik parmağımı sürüyorum ovalıyorum yine de bozulmuyor hal böyle olunca biirde bronz tenle kullanmak için koyu rengi satın aldım.Tabi sadece düğün ve özel günlerde kullandığımdan bir türlü bitmediler . kapatıcılık özelliğine tekrar değinirsem güçlü ve güzel fakat fotoğraftakiler gibi değil tabiki sanırım onlarda bazı effect ve photoshop programları kullanıyorlar.

İnsanoğlu hep daha fazlasını ister birde SUPRACOLOR ürünleri var bu Kryolanın daha katı  ve sıkı bir formda ben bunların belki o fotoğraflardaki görüntüye beni kavuşturacağını düşünerek yine açık ve koyu iki rengini aldım (buara highlight ve contour uygulamalarına sardım orada da işime yarar düşüncesiyle) ama üst paragraftakinden pek de farklı bişey söyleyemeyeceğim bence kapatıcılıkları arasında bir fark yok üstelik tv paint stick in sürümü daha kolay yani bukadar ürün bana 20 yıl gider bozulmassa:)

Belki de profosyonel ellerde yapılmalı :) bu da bir umut...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder