21 Haziran 2014 Cumartesi

Evi Keşfetme ve Ev İçi Güvenlik



Bahram emeklemeye başladıktan sonra oyuncaklara ilgisi azaldı oyuncak sepetini hiç dökmediğimiz
günler oldu.Haliyle ev daha ilgi çekiciydi. Elimden geldiğince onu kısıtlamadım hala da kısıtlamam
kendimce aldığım önlemlerle merakını giderir. Kısıtlanan çocuklar daha asi hırçın huysuz ve bastırılmış olarak büyürler. Önce aldığım basit güvenlik önlemlerinden bahsedeyim. Siviri köşe ve kenarlara yumuşak kavuçuk bantlar ve köşe koruyucular taktık. Priz koruyucular ı takmak ilk yapmanız gereken şey. Kapıların kapanmasını engelleyen aparatlar çekmece, fırın, klozet vs kilitleri taktık.Televizyonun önüne puf veya koltuk çektik orta sehpayı kaldırdık.vs.









Mutfakta işim varsa onu odada yalnız bırakmadım tehlike arz edecek ürünleri güvenli dolaplara kaldırıp onun erişeceği dolaplarda oynaması için plastik ve tahta ürünleri bıraktım. Ben işimi yaparken oda istediğiyle oynadı ki hala öyle

Banyoda klozete asla yaklaşmaması gerektiğini öğrettim dolaplarım zaten kilitli oda banyoya girdiğinde fişini çekip bıraktığım çamaşır makinesinin düğmeleriyle oynacağını biliyor


Anlatmak istediğim halen onu bütün işlerime dahil ediyorum ve bana yardım etmesine izin veriyorum çamaşırları bile topluyor şuan :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder