20 Haziran 2014 Cuma

Kraft Diadem Oto Koltuğu


13 kg ya kadar taşıma kapasitesi olan bu oto koltuğunu alırken bu grupta izofixli modellere rastlamadım yolculuğa çıkacağımız için apar topar aldık. Kendine ait bir emniyet kemeri ile bebeği sabitliyorsunuz koltuğu da arabaya yine arabanın emniyet kemeriyle bağlıyorsunuz.Bu gruptaki oto koltuklarının ters konulması önemli buna dikkat edin. Allah korusun kaza anında açılan hava yastığı bebeğinizin yüzüyle temas etmemeli birde bu pozisyon bebeğin fırlama riskini en aza indiriyor.Bahram emekleyene kadar yolculuklarda rahat kullandık daha sonra sürekli içinden çıkmak istedi. Biz daha çok koltuğu Bahramı taşımak için (sapı kademeli yön değiştiryor)ve evde kullandık.Ufakken mama sandalyesine oturamıyor ve içinde durmak istemiyordu yemeklerini hep bu koltuğun içinde yedi hala da yediği zamanlar var. Ayrıca ilk 4 ay hangi odadaysam oda koltuğun içinde benim yanımdaydı içine oturtup karşısına geçip oyun oynardım.O yüzden biz koltuğumuzu çok eskittik kumaş kısmı tamamen çıktığı için çok sık yıkadım siyah olduğu için haliyle rengi soldu. Son olarak yolculukta içinde uyuduğu zaman kumaş cinsinden mi bilmiyorum çok fazla terliyordu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder