25 Haziran 2014 Çarşamba

Philips Avent Elektrikli Süt Pompası





Bebeğim doğmadan aldığım bir ürün elektrikli alacağıma emindim markada da philipse güvendim.Manuel olanların kesinlikle çok güçlü sağmayacağına ve yorucu olacağına dair bir öngörüm vardı ama denemedim. Gelelim philips avent elektrikli süt pompasına. Eğer sezeryan olduysanız ilk on bes gün damla damla yada hiç süt gelmiyor pompaya mana bulmayın ve önerimdir ilk başlarda 5 dk sağıp gelmedi diye bırakmayın bir göğsünüzü en az 15-20 dk sağın hep derler ya emzirdikçe sütün artar siz de sağdıkça sağın ileride pompayı koyar koymaz süt gelecek.Benim pompam tekliydi ilk 4 ay evdeydim , bebeğim 10 aylık olana kadar çalıştım sonra yspamadım ve işi bıraktım yani sadece 10 ay kullandım.işe başlayacağım için her gün bir yada iki kez sağıp buzluğa atıyordum. İşe başlayınca günde 3-4 kez ve herseferinde 30 dk en az sağdım çiftlisini alsaydım eminim işim daha kolay olurdu makinenin gücü iyiydi biraz hafif bir gürültüsü vardı fakat bir gün ansızın durdu şok oldum bebeğimin hayat kaynağı bozulmuştu. Hemen eczaneden ellerinde olan lansinoh çift li pompayı aldım onu başka bir yayınımda anlatacağım.pompam niye mi bozuldu motoru ıslanmış süt kaçmış olabilir dediler  ama ben satın aldığım faturayı bulamadığım için garantiye göndermedim. Nasıl olsa bir pompam var diye tamir ettirmeyi ihmal ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder