21 Haziran 2014 Cumartesi

Oyun Parkları ve Sokak Aktiviteleri





Bahram oyun parkıyla hava şartlarından dolayı 7.5 aylıkken tanıştı ama sürekli gözlemlerime göre 3-4 aylık bebeklerde arabalarıyla hava almaya geliyor.yani oyun parklarında her bebeğe göre bir aktivite var.Bebeğinizi parka götürmeyi angarya olarak görmeyin onun için o kadar güzel bir aktivite daha yok.Hele yeşil alanda varsa ohh. İlk zamanlarda sadece salıncakta sallanıyorduk daha sonra elimle kaydırağa koyup tutarak kaydırmaya başladım.emeklediğinde elleriyle merdivenleri tırmanıp kaydırağa çıkıyordu.yürümeye başlayınca zaten koptu:) her parka gidişimizde daha çok açılımış daha girişken görüyordum onu.diğer çocukların yanına gidiyor kendine güveni gelişiyordu. Kum havuzu bu aralar favorimiz. Bebeğinizin kirlenmesinden korkmayın yanınıza pet Şişede su ıslak mendil yedek kıyafet alın ama asla onu kısıtlamayın.

AVM lere gittiğimiz zamanlarda onu bebek arabasına asla hapsetmedim ına uygun bir oyuncak varsa mutlaka bindirdim. 

Hiç birşey yapamadığımız günlerde bile her zaman dışarı çıkarttım  dolaştırdım bir komşuya götürdüm insan görmesini sağladım :)eve hapsetmedim.Çevrenizde küçük çocuğu olan tanıdıklarınız varsa mutlaka birlikte vakit geçirmeye çalışın çünkü bebekler sizlerden çok yaşıtlarını taklit ederek öğrenirler. Bebeğinizin sosyalleşmesi ve zeka gelişimi için bu basit faaliyetler inanın çok faydalı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder