29 Haziran 2014 Pazar

Mustela Ultra High Sun Protection Protective Cream SPF 50+

Bahra 6 aylıkken haziran ayının gelmesiyle birlikte güneş kremizizi seçtik. Yüz için olanı mustela bebe  50 + spf tercih ettik. 11.00-17.00 arası nereye gitsek arabaya bile binecek olsak yüzüne bu ürünü sürdüm.1 yaştan önce güneş yanığından önce güneş allerjisi riski yüksek.Tabiki bebeğinize rastgele bir güneş koruyucu süremezsiniz.piyasadaki ürünlerin çoğu kimyasal koruyucudur koruyuculukları yüksektir ama zararlarıda. Mümkünse kendiniz içinde bebeğiniz içinde fiziksel koruyucu mineralli sürdüğünüzde beyaz , yapışkan kireç gibi bir tabaka oluşturan güneşin zararlı ışınlarını geri yansıtmak suretiyle koruyan ürünler tercih edin. Mustela bu bağlamda % 100 organik, fiziksel koruyu, parabensiz,parfümsüz, renklendiricisiz olduğu için yani öyle iddia ettiği için tercih ettim.
Mümkünse hiç güneşe mi çıkmayalım? Tabi ki hayır sadece zararlı saatlerde ve fazlaca direk güneşe maruz bırakmayın bebeklerinizi. Zaten 30 dk da vucut maximum d vitamini sentezini yapıyor daha fazla kalınca üretim artmıyor. Bir de güneş koruyucuların d vit sentezini engellediği yada azalttığı yönünde bilimsel açıklamalar ve yayınlar var tabi aksini iddia edenler ve yorumsuz kalanlar da.. Biz kime güvenicez neye inanıcaz hiç birşey sürmeden güneşe mi salıcaz çocuklarımızı?  Ben şöyle düşündüm diyelimki d vit emilimini bozuyor iskandinav ülkelerinde kışın aylarca hava öğlen 14.00 de kararıyor oradaki bebekler doğrudürüst güneş görmüyor aylarca gayet de uzun boylular varsın d vitamini de emilmesin:) bu işin şakası ama daha kesin bir bildiğimiz var ki güneş ışınlarının zararlı etkileri .. Ben kendimce şöyle bir çözüm buldum güneşe çıkmak zorundaysak fiziksel koruyu kremi yüzüne , boynuna, ve açıktaysa omuzlarına mutlaka sürdüm. Bacakları kolları güneşlensin:) plaja gittiğimizde ise tüm vucuduna uyguladım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder