23 Haziran 2014 Pazartesi

Mustela Bebek Bakım Ürünleri





Bahram'ın kişisel bakım ürünleri o doğmadan temin etmiştim.Tabiki hangi markayı alsam diye bir çok forum sitesi gezdim. Elimde jhonson baby nin oldukça fazla numunesi (parabensiz) vardı şampuan almadım oyüzden ilk pişik kremimim eczacı arkadaşımın önerisi olan sudokrem di.Vucut losyonu nu ve masaj yağını mustela aldım. Mustela ürünlerinden çok memnundum.hiç biri paraben içermiyor.Jhonson baby şampuan numuneleri bitsin şampuanı da mustela almaya karar verdim jhonson baby fazla fazla kokuyor ve zor durulanıyordu bu da beni rahatsız etmişti. Mustela tamamen kokusuz değildi lakin çok hafif temiz bir kokusu vardı içerik olarak da daha fazla güven sağladı numunelerim bitmeden ( onları kendim kullandım) şampuanını da temin ettim.pişik kremim sudokremden çok memnundum fakat kavanozda olması ve herseferinde parmak batırmak içime sinmiyorudu biterbitmez mustela barrier cream aldım şuan kaçıncı tüpü kullanıyorum bilmiyorum. masaj yağı da çok güzel fakat Bahra'm dönmeye haraketlenmeye ve havalarda ısınmaya başlayınca kullanmayı bıraktım çünkü masaj anında oraya buraya kaçıyor vücuduna birşeyler yapışıyordu yada  cildi yağı tamamen emene kadar beklemiyor ufak tefek tozlar tüylerde üzerine zimmetleniyordu. Vücut losyonu halen bize hitap ediyor ve 4. Şişeyi kullanıyoruz çok hafif bir kıvamı ve kokusu var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder