29 Haziran 2014 Pazar

Arzum Bebbe Yoğurt Makinesi

Bahram a 6. Aydan itibaren yoğurt yapma çabasındaydım mamadan, günlük sütten, keçi sütünden 3-5 saat 1 gece bekleterek. Vs. Birsürü yol denedim bigün tutsa öbürgün tutmuyor du.mutfakta kalabalık etmemesi için yoğurt makinesi almayı baştan silip atmıştım ama birkaç ay sonra e- bebekteki güzel bir indirim ve eltim kanıma girdi amaann dedim ve aldım iyiki de almışım minik cam kavanozları süper tutuyor taş gibi yoğurt oluyor. İlk iki kullanımda kapağı açınca hafif bir plastik kokusu oldu yalnız o da daha üçüncü seferden sonra yok oldu. Bir kere büyük kabıyla da kendimize denedim ı biraz sulu oldu bidahada büyük yapmadım zaten bebeğimize almıştık. 6-12 saat arası zaman seçenekleri var ben aralarında hiç bir fark göremedim genelde  7 saatlik kuruyorum. Eğer en başından yoğurt makinesi almayı kafama koysaydın eminim daha fazla para verip farklı bir marka alırdım ama hiç gerek yokmuş Arzum Bebbe işimi iyi görüyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder