28 Haziran 2014 Cumartesi

Clinique CC Krem

Daha önceki yayınlarımda bahsettiğim gibi cildim malesef tek renk değil bölgesel kızarıklıklar var kışın daha da artıyor bunlar cilt tonunu dengeleyen , eşitleyen hem de günlük kapatıcı olarak kullanırım diye bb krem almaya karar vermiştim araştırırken duydum ki cc kremler çıkmış ( hatta şuan dd ler çıkmış ) bu böyle ff,kk felan gider mi ticari amaç güdülerek yapılan bir politika mı ? Ben yine de ufak çaplı bir güvenle cc krem aldım. Cc ( color correctting) kremler Bb ( blemish balm )kremlere göre daha ince fakat güçlü kapatıcı özelliğine sahip. Birden hayatımıza giren Bu kremlerin bir çok vaatleri var ilk önce dediğim gibi düzenli kullanımda renk tonunu eşitliyor aynı tabiki bu işlevini sürdüğünüzde cildinizi kapatarak (fondoten gibi gözenekleri tıkamıyor) yıkadığınızda eski haline dönerek yapmıyor bu sadece ectra bir işlevi aynı zamanda tedavi ediyor. Güneş koruma faktörü de var. Bunun dışında benim pek inanmadığım kırışıklık giderici, gözenek sıkılaştırıcı , sivilce önleyici olduğu vaad ediliyor.
Gelelim clinique cc krem deneyimime ; kapatıcı özelliği çok güçlü inanın fondötenimi kullanmıyorum aldığımdan beri makyaj bazı olarak kullanılabilir diyor gerek kalmıyor ki :) sürdüğüm anda gafif bir parlama oluyor 10-15 dk sonra matlaşıyor kimse yüzüne birşey sürdüğümü anlamıyor. Yüzümde 7-8 saat kaldığı günler oldu herhangi bir sivilcelenme ve siyah nokta problemiyle karşılaşmadım. Renk tonu düzenledi mi derseniz? Evet biraz ama bu ürün nemlendirici krem gibi hergün sürülmeli ben ilk günler bu şekilde yaptım . Fakat sonra vazgectim sadece dışarı çıkacağım zamanlar sürmeye başladım halen de o şekilde kullanıyorum çünkü evdeyken yüzüne kapatıcı özelliği olan bir ürün sürmek istemedim aslında yüzünüzde olduğunu bile unutuyorsunuz, heralde psikolojik :) düzenli kullansaydım daha iyi bir sonuç alırdım sanırım siz hergün fondöten kullanıyorsanız bu ürün kesinlikle size göre
Renk kartelası çok geniş değil ;light, light medium ve medium olmak üzere üç tane. Ben süt beyaz değilim ama beyaz tenli olduğumu söylerler ligt aldım ve tam benim rengimmiş light medium da numune olarak hediyeydi oldukça koyu geldi bronzlaşırsam kullanırım. Yani Medium seçeneği oldukça koyu denemeden almayın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder