11 Temmuz 2014 Cuma

Lierac Phytolastil Jel ve Ampül

Hamile öğrendiğim anda aklıma kendim için gelen ilk şey çatlamam gerektiğiydi:) hangi çatlak kremini alacağımı  araştırana kadar badem , susam , vazelin ve bilumum yağlarla iki hafta idare ettim nede olsa çatlakların temeli nemdi.sonunda Lierac aldım,sabah akşam düzenli kullandım tabi bunlar pek bereketli kremler değil kaç tüp kullandım bilmiyorum.hamileliğim boyunca elimde kalan vazelin ve yağları da ara ara kullandım karnım hiç boş kalmadı:) Doğuma giderken çok mutluydum hiç çatlağım yoktu. İki gün sonra eve gelince şok oldum her iki yanımda 5-10 cm arasında iki sıra çatlak ee bunlar nerden peyda oldu? Meğer gerginlikten belli olmuyormuş.lierac jelin işe yaramadığını sanmayın. İlk 3 ay kilo kaybettiğimi göz önünde bulundurursak 6 ayda 23 kg alan ve bunun eminim 20 kg su karnımdaydı bir karnın çatlamaması mümkün değildi ben sadece lierac mucize yarattı sanmıştım.hiç birşey kullanmasaydım kesinlikle harita bir karnım olurdu ama başka bir marka daha az yada daha çok etkili olur muydu? Şunu biliyorum ki çatlaklarınızı başka karınlarla kıyaslamayın çünkü çatlak oluşumunda bir çok farklı sebep var.doğumdan sonra da tedavi edici lierac ampül kullandım somut bir sonuç var ortada tamamen yok olmadılar ama zor belli oluyorlar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder